باغ فردوس ، باغ سینما

دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی (باغ فردوس)

باغ فردوس ، باغ سینما

دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی (باغ فردوس)

باغ فردوس ، باغ سینما

اوایل دهه شصت مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی ، در محل باغ فردوس تاسیس شد و تا سال هفتاد و هشت به فعالیت آموزشی خود در زمینه فیلمسازی ادامه داد و سرانجام در اوایل دهه هشتاد به موزه سینمای ایران تبدیل شد.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

فریم باغ فردوس

نخستین همایش فارغ التحصیلان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی

به نقل از روابط عمومی خانه سینما، شورای برگزاری نخستین همایش فارغ التحصیلان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی اعلام کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نخستین همایش فارغ التحصیلان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، روز یکشنبه و دوشنبه ۲۳ و ۲۴ دی ماه برگزار می شود.

هدف این گردهمایی مروری بر فعالیت‌های آموزشی و عملکرد دانش آموختگان این مرکز در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و تولید فیلم‌های کوتاه، بلند، مستند و دستاوردها و موفقیت‌ها است.

مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از سال ۱۳۶۱ با استفاده از اساتید مجرب طی ۸ سال دوره به جذب و آموزش دانشجویان سینما همت گماشت.

دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزشی فیلمسازی تاکنون در حوزه فیلم کوتاه، بلند و مستند جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده‌اند.

این همایش روز یکشنبه ۲۳ دی ماه 1397در خانه سینما و روز دوشنبه ۲۴ دی ماه 1397 در محل موزه سینما برگزار شد.

  • ۹۸/۰۶/۰۱
  • انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی